Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Mer firande

Publicerad 2019-05-06 20:23:55 i Allmänt,

Någon som redan har fyllt år och som vi firade här i Kalmar var ju morfar som fyllde 70 år den 6 april! 

(null)


Sofia och Vera åkte tåg ner på torsdagskvällen  och sedan lämnade de pojkarna på förskolan på fredagsmorgonen när jag o Mikael åkt till jobbet. Sofia hade ett telefonmöte vid två, så då hämtade jag pojkarna på förskolan och så lämnade Sofia av Vera hos oss och så gick vi till Lindebergaparken där Stella oxå mötte upp.

(null)

(null)


(null)

Senare på eftermiddagen anlände födelsedagsbarnet och mormor och då gjorde jag grekisk pytt med tzatziki och vitlöksbröd.

På lördagen sedan gjorde vi en liten utflykt till Öland och började med lunch på Ekerum.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi gick en sväng o kollade in stället innan vi åkte vidare mot Borgholm.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det blev bara en snabb sväng till Borgholm där vi gick runt i solen och strosade o åt glass som vi köpt på halva priset på pressbyrån!

Sedan var det hem och äta mer mat, grillat och så tårta förstås.
(null)

(null)

(null)

(null)
Helgen avslutades på söndagen med en lite frunch på Kallsänken i Kalmar. Sedan skulle göteborgarna med tåget och mormor o morfar åkte hem till sibbhult igen!
(null)
Det blev en mysig helg fylld med sol, mat och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela