Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Lindsdalsdagen 2019

Publicerad 2019-05-12 22:59:49 i Allmänt,

I  lördags var det Lindsdalsdagen, vilket innebär hoppborgar, karuseller, hinderbana, ponyridning och mycket mycket mer. 

I fredags var det förjippo utanför Ica, Pansar från gladiatorerna var där och delade ut biljetter till hinderbanan som var på lördagen. Han delade även ut autografer och så fick man ta bild. 
(null)
Mamman som stog i kön före oss tog autograf på sin arm... jag nöjde mig med en bild och så fick Stella och Matheo autografen på ett kort!

Men på lördagen traskade vi hela familjen ner till fotbollsplanen bakom Ica och där började kaoset med olika viljor som ville åt olika håll!
(null)
Tur att Milo var nöjd med att sitta i vagnen (i sin födelsedagskeps) för de andra två var överallt.
(null)
Det klättrades genom väldiga uppblåsbara lektunnlar med luriga utgångar...

(null)
(null)
Det hoppades käpphästtävling och vanns rosetter...
(null)
(null)
Åktes rutschkanor...
(null)

(null)
Och så fanns det riktiga hästar som man fick "åka" på en runda!
(null)
Och innan det var dags att åka hem så gick Matheo ett ballongsvärd och Stella en ballonghund.

På kvällen kom familjen Eriksson över och Mikael gjorde goda burgare med hembakade bröd till och jag bakade en vit kladdkaka med kardemumma och rabarber. En mycket trevlig lördag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela