Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Min födelsedag

Publicerad 2019-07-01 22:10:53 i Allmänt,

Att fylla år på en måndag var inte lika roligt som att fylla år på helgen när vi kunde hitta på något hela familjen. Men jag o barnen roade oss så gott vi kunde. 

De började dagen med att ge mig frukost, paket o sång på sängen. Att frukosten bestod av en brödskiva på tallriken som Stella bar på brickan med flagga och att matheo kom efter med smörpaketet och milo med korvpaketet i högsta hugg, det gör ju nästan frukosten till årets bästa!

Eftersom det var halvfint väder så åkte vi över till Färjestad och var en liten stund på stranden o kände på vattnet som var kallt. Sedan vi gick vidare till Ölands choklad där vi delade på en scrocchiarella. En scrocchiarella är typ som en pizza fast gjord på ett luftigt o krispigt surdegsbröd och vi valde parmaskinka, soltorkad tomat o ruccola på vår - så gott så att det inte hanns med att dokumenteras utan den åkte raskt ner i våra magar.

(null)

(null)

(null)
Till efterträtt blev det såklart deras goda glass.

(null)

(null)

(null)

På kvällen blev det grill och mer presenter. 
Jag fick två armband till min klocka, en t-shirt och en stickad tröja. 
(null)

(null)
Tänk att man fyller 40 nästa år, det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela