Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Guldfågel arena

Publicerad 2019-07-15 22:05:16 i Allmänt,

Stella, Matheo och Mikael hade varit där, men inte jag o Milo. Pratar alltså om Guldfågel arena, där vi hela familjen var och såg KFF förlora mot AIK för nån vecka sedan.

(null)
Första halvlek blev tillslut 62 minuter lång tror jag att det var då matchen avbröts två gånger då supportrarna tänt begaleldar (heter det så?) och brandlarmet utlösts av all rök samt att en spelare fått bäras ut på bår efter en närkamp.
(null)
Man kan ju då förstå att tålamodet och intresset tryter...
(null)
(null)
(null)

(null)
Tur att det fanns popcorn o chips att vräka i sig!

Men i det stora hela gick det bra med alla barnen ändå tycker jag.
(null)

(null)

(null)

(null)
Men det dröjer nog ett tag innan vi går hela familjen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela