Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Sommarminnen

Publicerad 2018-09-01 20:48:07 i Allmänt,

Så där ja, då var säsongens första men antagligen inte sista magsjuka avklarad. Hela familjen utom Milo åkte på den. 

Kollade igenom min telefon härom dagen och insåg att det fortfarande var ett par sommarminnen som jag inte bloggat om, så här kommer därför lite bilder från när vi besökte Långe Jan.

(null)
 
Just den dagen vi var där så var det några kikare uppställda och några farbrödrar som berättade om vad man kunde få se i dem. Både jag och Stella fick se sälar och en havsörn, och så fick vi veta att havsörnen kunde ha upp till 2,40 mellan vingspetsarna - det är ju ganska häftigt!

(null)

(null)

(null)

Vi löste biljett och klättrade upp i fyren allihopa, eller milo klättrade inte - han åkte snålskjuts på Mikael upp och mig ner!

(null)

(null)
Väl nere så fikade vi på glass!

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela