Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Falkenberg

Publicerad 2018-11-03 17:51:30 i Allmänt,


Så har det varit höstlov och jag och barnen sitter på tåget hem från Göteborg där vi varit och hälsat på Sofia, Vera och Liseberg.

Förra veckan var vi dock i Falkenberg och hälsade på farmor, Mathilda och Novalie. Mikael skulle ställa av Porschen så då packade vi in oss i bilarna och begav oss.

(null)

Jag och Mikael passade även på att ta en sväng till gekås och fixa lite julklappar. Så skönt att ha en hel del julklappar redan fixade faktiskt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag och barnen tog en sväng till lekplatsen medan Mikael och Carina fixade middagsmaten på Ica.

Vi kollade även in mathildas och Novalies lägenhet.

(null)

(null)

Innan vi vände tillbaka till Kalmar på söndagen så skulle ju Mikael fixa iordning bilen för vinterförvaringen.

(null)

(null)

(null)

I måndags var det stängningsdag på fritids och förskolan så då var jag ledig och hemma med barnen, skönt med en dag hemma att fixa och dona då vi skulle åka till Göteborg redan på torsdagen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela