Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Milo två år

Publicerad 2018-05-21 20:34:43 i Milo,

Milos tvåårsdag firades med paketer, tårta och kosläpp på Rugstorps gård!
(null)

(null)

(null)

(null)
Farmor, Mathilda och Novalie var här och firade lilleman, och han fick så mycket fint. Nya uv-kläder, finfin badrock från polarn o pyret, en mysig tröja, en ny större rutchkana, sandleksaker och ett Greta gris pussel.

Efter paketöppning och frukost bar det så av till Rugstorps gård för att kolla på kossorna dom skulle släppas på bete. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Det var mycket folk, men vädret var fint och kanelbullen som bjöds var god och så åkte vi lite häst o vagn oxå - det var grejer tyckte milo!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Eftermiddagen spenderades hemma i trädgården i det fina vädret och tårtan den hanns med efter grillningen på kvällen.
(null)

Grattis igen mitt minsta hjärta, kan som vanligt inte förstå vart tiden tagit vägen. Känns som igår du kom till oss för första gången och du låg rosig och rödfjunig i min famn på uppvaket medan jag väntade på att få tillbaka känseln i benen så vi kunde komma upp till BB för att sedan få presentera dig för dina storasyskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela