Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Bad och glassommar

Publicerad 2018-07-31 20:08:11 i Allmänt,

Vilken sommar det har varit och är, har inte haft långbyxor på mig sedan innan midsommar någon gång. Badat har vi gjort var å varannan dag även jag som inte brukar doppa mig precis och glass har vi ätit minst än om dagen i flera veckor nu. 

(null)
Vi har gjort kulglass hemma i reafyndade badrockar.
(null)

(null)
Vi har varit på talludden i Färjestaden och badat...
(null)
Och ätit god glass på Ölands choklad.
(null)

(null)
Pojkarna har nog fått sitt badsug efter mig, det vill säga att de hellre håller sig uppe på torra land! Så Matheo fick i början av sommaren en radiostyrd båt som han kört mycket med medan storasyster badar tills hon blir skrynklig!
(null)

(null)
Vi har badat hemma i poolen och sprutat ner allt och alla med vattenslangen.
(null)
Och blivit bjudna på dyr mjukglass av mormor nere i gästhamnen i Kalmar.

Ett litet axplock av alla bad och glassar från sommaren så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela