Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Födelsedag nummer åtta

Publicerad 2018-01-01 20:50:10 i Stella,

Det var ju juldagen för åtta år sedan som jag vaknade upp efter julfirandet och kände att nu är det något på gång. Att det sedan dröjde typ tolv timmar innan Stella äntligen låg på min mage i stället för i, är en annan sak.  Vår fina Stella som egentligen inte skulle komma förren den fjärde januari enligt alla uträkningar får nu varje år ordentligt med paket i dagarna två eller fler då det både firas jul och födelsedag på oftast mer än ett ställe!


(null)
(null)

(null)
Det här året var det tänkt att vi skulle åkt till sibbhult på juldagen för att fira jul och födelsedag med mormor o morfar och Sebastian och Sofia med familjer och sedan skulle vi ha ett kalas på annandagen med min faster och kusin och barn. Nu blev det lite andra planer då både Novalie och Mathilda insjuknade i kräksjuka natten till juldagen så vi fick stanna i karantän till annandagen och skjuta upp kalaset till den 27:e. 

Men vi firade ju såklart Stella på juldagsmorgonen med frukost på sängen, sång och paket. Hon hade sedan länge önskat sig en miss minime docka och  det var med nöd och näppe som den hann komma med posten innan helgen. Vet inte om hon blev så överraskad precis, men glad blev hon iallafall! 

(null)

(null)
Sedan fick hon flera paket av farmor, Victor och mormor Stina. Bland annat kläder, en bok, armband och en fin julbricka som kommer passa bra till alla födelsedagsfrukostar på sängen framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela