Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Shoppingsöndag

Publicerad 2017-11-05 22:10:13 i Stella,

Idag har jag o Stella varit på jakt efter skidjacka och byxor. De ska åka skridskor med skolan på onsdag och de hade sagt på skolan att de behövde tjockare och varmare byxor i den kalla hallen. 

Jag hade hoppats hitta detta på gekås men där hittade jag bara till Milo. Så vi åkte till stadium och Lager 157 men blev lite oense om vad vi skulle köpa så vi fick vända hem för lite lunch plus att Mikael skulle iväg på lunch och fotboll på arenan så vi fick skynda hem till pojkarna.  

Efter lite lunch och efter Milos middagslur tog vi oss så till modehuset. Där hittade vi som tur var en jacka och byxa på Lindex som vi var helt överens om, och att det var 20% på alla barnkläder var ju bara ett plus i kanten!  (null)
Även de nya skridskorna provades, och nu är vi helt klara för onsdagens utflykt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela