Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Göteborg

Publicerad 2017-11-04 23:15:44 i Stella,

(null)

Förra fredagen packade hela familjen in sig i bilen och så körde vi mot västkusten. Vi landade i Falkenberg framåt kvällningen och på lördagsmorgonen begav Stella och jag oss vidare mot andra äventyr, vi tog tåget till Göteborg för att hälsa på Sofia och Calle och den nyaste kusinen Vera!
(null)

Lördagen spenderade vi ett par timmar på stan där jag hittade nytt till min egen garderob för en gång skull! 
(null)

(null)
Sedan var det dags för halloween på Liseberg!



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Stella åkte någon karusell själv och sedan åkte hon en med Sofia och en med mig. Vi fick sedan syn på det stora Lisebergshjulet och bestämde oss för att leta oss upp mot det. Sofia och Vera fick stanna kvar på marken men jag och Stella hade det jättemysigt inne i den lilla bubblan och vi bestämde att vi skulle göra om det och åka igen nästa gång vi kommer dit.
(null)

(null)

(null)
Det blev ju förståss mycket bebisgos oxå! 

På söndagen blev det lite shopping till innan det var dags att ta tåget tillbaka till Falkenberg där Mikael och pojkarna väntade. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela