Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Onsdag på Ikea

Publicerad 2017-05-31 19:24:45 i Allmänt, Milo,

Idag har vi äntligen tagit oss till Ikea och köpt Milos ettårspresent från mormor och morfar. Pojkarna och jag fick vänta in Stella från skolan för annars hade det nog blivit liv i luckan. Så jag och Matheo åt en sen lunch efter lite stadigare mellanmål på förmiddagen  och Stella åt sin andra lunch för dagen! För man kan ju inte åka till Ikea utan att äta, eller?! Men alla blev nöjda och glada och det är ju huvudsaken.

När pappa Mikael kommit hem från jobbet var det dags att packa upp det platta paketet och han fick gott om hjälp. Stella hittade spännande material i paketet och började tillverka en outfit till sig själv!

Till slut var det färdigmonterat och det var dags för provsittning, eller klättring...

Både Milo och jag (och de andra, Matheo ska äta mellanmål där imorgon) blev väldigt nöjda med resultatet och tackar och bockar för presenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela