Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Lekparksbesök

Publicerad 2017-05-16 20:17:08 i Matheo, Milo, Stella,

Så är den äntligen klar, eller nästan, tror det ska planteras lite bärbuskar men annars är nog allt på plats nu.

Jag tog med mig mellanmål, barnen och Stellas kompis efter skolan och så gick vi till lekparken. Äntligen har gungorna kommit upp så även Milo kan ha lite roligt.

Sån tur vi har att de valde att anlägga denna fina park så nära oss, tror vi kommer hänga mycket där. Igårkväll var vi bara borta en snabbis efter maten för det blev så fint väder efter att det regnat hela eftermiddagen. Klockan strax innan halv sju räknade jag till 23 barn på lekplatsen! Den har verkligen varit efterlängtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela