Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Firandet

Publicerad 2017-05-14 08:32:48 i Milo,

Eftersom det var onsdag så var vi så klart på garvaregården. Jag hade bakat kaka som jag tog med och under sångstunden så sjöng alla ja må han leva för Milo! Det lektes och fikades och sedan gick vi hem så jag o Matheo skulle hinna få i oss lite lunch innan det var dags att hämta Stella. Milo han somnade  gott i vagnen och sov ända tills vi gick till skolan.

Både Matheo och Stella hade gjort fina födelsedagskort till Milo. 


Jag hade inte fixat med mat utan vi tänkte att vi går ut och äter någonstans! Vart går man då med tre barn?! När barnen får bestämma då blir det:

Japp, mc Donalds. Mikael beställde osaltade pommes så att födelsedagsbarnet kunde få tugga i sig några!

När vi kom hem var det dags för tårta och peketöppning.


Det var ettårsdagen det. Igår lördag hade vi ett litet kalas i sibbhult så då blev det mer firande, mer om det nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela