Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Sportlov

Publicerad 2017-03-06 21:43:22 i Stella,

Nu var det ju två veckor sedan det var sportlov men men, bättre ett sent inlägg än inget inlägg tänker jag! 


Kan väl inte säga att det blev så mycket sportande på lovet. Det som tränades mest var väl mitt tålamod... 

Men vi bakade chokladbollar, spelade spel, byggde lego och tågbana. Åkte till Ikea och så var vi lite småförkylda hela veckan!

Vi var på lekplatsen ett par gånger och på fredagen var även Mikael ledig så då åkte jag o Stella till en shoppingfrukost på Lindex. 

Milo fick nya byxor, supersnygga jeans.

Fredagseftermiddagen spenderade jag och tjejerna på biostaden, vi tittade på Vaiana.


Tror att det var det mesta som hände sportlovsveckan. Nu är det ny vecka och den inleddes med 10 cm snö så det blev bilen imorse men nu hoppas jag att de plogat så att vi kan gå till skola o förskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela