Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Pinchos

Publicerad 2017-03-08 21:10:29 i Stella,

Restaurangen pinchos har kommit till stan. Jag var där med jobbet en kväll och Mikael var där med sitt jobb och vi gillade stället så då tänkte vi att vi går dit hela familjen på sportlovet. Nu var jag lite sen att boka så det var fullt på torsdagen när vi tänkt gå dit så jag bokade till söndag istället. Sedan blev ju Stella kräksjuk på lördagskvällen så få gick jag boka om igen. Men förra onsdagen så blev det äntligen dags.


Precis vid ingången står ett stort lejon och det var lite problem med att få Matheo förbi detta, han gallskrek och Mikael fick typ springa förbi lejonet med Matheo i famnen.


Väl inne på pinchos så fanns det ett lekrum men Matheo var fortfarande rädd för lejonet så han satt vid min sida hela tiden!

Men maten var god även om barnen inte åt så mycket så jag hoppas vi kan gå dit fler gånger, frågan är bara om vi får dit Matheo igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela