Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Middag på stan

Publicerad 2017-03-31 14:00:00 i Stella,

Mikael och Matheo åkte till Falkenberg i onsdags för att hämta hem Porschen. Eftersom Matheo har fått åka tåg, bada hos farmor, sova över hos Sofia o Calle och gå på museum och massa annat så har jag och Stella oxå försökt att hitta på skoj saker.


Igår åkte vi till Eko efter skolan och så fick Stella fylla på sitt kulföråd på vägen hem svängde vi förbi Max och så fick Stella en Maxbox till mellanmål! 

Idag åkte vi hem och åt mellanmål, väntade på att Milo skulle sova klart sin eftermiddagslur sedan åkte vi in till stan och Stella fyndade en klänning på Lindex som hon haft ögonen på. Sedan provade både jag och Stella skor på stadium, Stella behöver nya vårskor och jag behöver nya utochgå skor! Sedan var det äntligen dags för sushi.

Milo fick ingen sushi men han var nöjd med sin burk. Sedan bar det av hemåt i regnet. Nu sover barnen sedan ett bra tag och jag ligger i soffan och kollar på Strömstedts och äter godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela