Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Julledigt

Publicerad 2017-01-06 14:22:22 i Stella,

Julen kom och gick i en väldig fart det här året. Vi firade som vanligt i sibbhult med nästan hela släkten, tror vi var 25 personer och jag tycker att bilden nedan speglar ganska bra kaosnivån!

Det kollades på Kalle anka, fikades, lagades och åts julmat och så kom förstås jultomten till slut, inte lika röd i fejset som vanligt och med någon konstig boråsdialekt...

Det var många som varit snälla under året, för det var många paket under granen!

Det är inte många bilder jag har då vi var "duktiga" och tog med riktiga kameran för en gång skull! Så därför bjuder jag er på den sista bilden på mig och Mikael, en selfie så man får vara med åpå någon bild själv, istället för att vara dem som står bakom koleran hela tiden, och så en bild på finaste Stella i Dolly style-utstyrsel, som tomten kom ned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela