Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Äntligen snö

Publicerad 2017-01-11 14:49:46 i Stella,

Så kom snön! Nu är den ju förstås nästan borta igen men vi hann iallafall åka kälke i Lassebacken både en, två och tre dagar. 

Den är inte liten backen, efter att ha hjälpt barnen att dra upp deras kälkar så tröttnade jag på att springa ner för backen så jag köpte mig en pulka och gissa om det går undan i backen när jag åker ner efter barnen! 


Milo följde med på torsdagen, tanken var att han skulle sova gott i vagnen... men han ville inte sova utan vara med och titta. Så på fredagen när det var som kallast fick han stanna hemma med Mikael och jag och de stora barnen gick till backen igen. Stella träffade Maja och sedan såg jag nästan inte henne nåt mer innan det var dags att gå hem och då hängde Maja med.

Vi får väl se om det blir nån mer omgång snö den här vintern, men nu har vi iallafall fått åka lite kälke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela