Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Lucia

Publicerad 2017-12-23 23:40:48 i Allmänt,

Har ju glömt att visa bilder från lucia. På tisdagen var vi på Messy church i garvaregården. Det var som vanligt massa pyssel och så blev det ett liter luciatåg oxå! Matheo var så fin i vit särk o stjärngossestrut, men jag hann inte få en bild innan han ville slita av sig allt igen och komma å sitta hos mig istället och titta på de andra. Milo däremot stod kvar en lång stund och tittade nog mest på pianot tror jag! (null)

(null)

(null)
På onsdagen var det dags för luciafirande på förskolan, de var som vanligt ute och som vanlig fick man bara ta kort på sina egna barn. Men det blev inga kort alls. Efter barnen sjungit färdigt och de fått varsin pepparkaka så gick vi med raska steg hemmåt i kylan.  (null)

(null)

(null)
Men kan iallafall intyga att den här gången behöll Matheo särken och stjärnstruten på hela framträdandet, och de var så duktiga alla barn å sjöng så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela