Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Villa famiglia

Publicerad 2017-08-08 14:41:18 i Allmänt,

Äntligen har jag fått över bilderna från Mikael. Som jag skrev i tidigare inlägg så åt vi lunch i växthuset på villa famiglia. Det var väldigt mysigt där inne, även om trädgården var fin och om det varit fint väder så hade den säkert varit smockfylld, så tycker jag det var mysigt att sitta inne fast ändå ute på något sätt som det blev i vöxthyset!

Vi vuxna åt pizza och barnen åt pasta. Sedan hade de riktig italiensk gelato som såg väldigt god ut. Men efter maten tog vi en runda i trädgården och sedan vällde det in två stora sällskap och vi var rätt mätta fortfarande så den får vi smaka en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela