Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Önskelista

Publicerad 2017-08-15 19:38:35 i Matheo,

Det börjar ju närma sig födelsedag för den här coola killen! Matheo är mycket pepp på det men blandar lite ihop födelsedagen med julafton så han blev lite besviken igår när jag sa att tomten kommer inte!


Jag tänkte att det finns kanske någon som undrar vad han önskar sig, så därför kommer här en liten önskelista.

Väckarklocka från Ikea, viktigt att det är modellen med klockorna på toppen!

Tåg till briobanan som går på batteri och kan styras med fjärrkontroll. Viktigt här att det är ett rött tåg... finns andra färger, men som han själv säger: "jag älskar det röda tåget"


Andra grejer till briotågbanan skulle oxå vara kul, finns tillexempel en bro man kan rasa, sedan finns det en vändskiva han pratat om oxå.

Sedan har han även pratat om en sparkcykel sedan han fick prova kompisen victors sparkcykel på lekplatsen. Då är det typ modellen nedan som han är ute efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela