Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

30-års fest

Publicerad 2017-08-02 15:25:57 i Allmänt,

Ligger ju back här på bloggen som vanligt, men här kommer lite bilder från när vi firade Sofia hemma i sibbhult för snart två veckor sedan!

Den 21:e blev hon trettio och vi firade med familjen på lördagen. Sofia, Milo och jag tog en liten roadtrip på dagen och fixade lax nere i Yngsjö. Vi passade även på att hälsa på Ros-Marie och Bo nere i Furuboda. Sedan åkte vi om Hanöhallen och köpte massa bär till tårtan vi fixade till kvällen och sedan bjöd Sofia mig o Milo på lunch  vi åkte hem.

Supergod och ganska enkel marängtårta från Jennys matblogg svängde jag och Sofia ihop och den åt vi sedan till efterrätt.  Alla barn lekte dom vanligt fint även om jag bara fångade två tredjedelar på bild!

Grattis igen Sofia, tycker det är kul att även du nu är med i trettio pluss gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela