Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Påsklov

Publicerad 2017-04-20 11:32:15 i Matheo, Stella,

Det känns som det här påsklovet har hållt på i en evighet. I tisdags skulle Mikael tillbaka till jobbet så det var jag och barnen som skulle roa oss dagen lång. Härligt väder var det oxå. 

Det blev som tur var bättre väder och vi beslöt oss för att ta en tur till affären. Jag hade tydligen lovat vid något tillfälle att de skulle få baka en tårta på påsklovet, Stella hade sett en kanintårta på youtube som hon ville göra.


När vi väl kom till affären så fick de syn på kylen med små bitar av färdiga tårtor, så det slutade med att vi fick två stora bitar Mytårta med oss hem istället!

Inte mig emot, då slapp jag kladdet säkert de många bråken och städningen efter eget tårtbak! Så lite paddmys med köpetårta blev det på eftermiddagen, inte fy skam det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela