Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Skördefest

Publicerad 2016-10-06 12:07:20 i Stella,

I lördags anordnade Lindsdals IF fotbollscup för flickor 09 och 10. Så då var vi hela familjen uppe på fotbollsplanen för att heja på Stella. Jag klarade även av mitt pass i kiosken där det såldes korv, kaffe och hembakat! Efter cupen så bar det av till Öland och Eriksöre för skördefest.

Familjen Eriksson hängde med och det åts kroppkakor och handlades pumpor. Det var riktigt fint och varmt väder så det blev en riktigt härlig dag.

Matheo spanade in traktorerna och motorcyklarna, det fanns något för alla! Själv köpte jag med mig tio bitar Ölandschoklad hem som försvann i ett nafs. Stella köpte en godisrem och Mikael köpte kanderade cashewnötter som var väldigt goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela