Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

5 månader

Publicerad 2016-10-10 15:13:48 i Stella,

Idag är det fem månader sedan vi blev fem i familjen! Det har gått så snabbt men samtidigt så känns det som en evighet sedan.

Nu har hösten kommit ordentligt. Imorse fick det bli bilen när vi skulle lämna Stella och Matheo. Kanske mest för att vi har punktering för typ hundrade gången på dubbelvagnen men jag har äntligen beställt nya däck så jag hoppas de dyker upp snart så vi kan ta vagnen igen!

Vi har varit hos Kristin och vägt och mätt Milo och han fick även andra dosen av vaccinationen. Idag var han 7094 g tung och 66 cm lång, han växer som han ska och kurvorna pekar uppåt. Han fick även beröm för han var duktig efter sprutan och inte blev helt hysterisk utan lugnade sig ganska snabbt. Min duktiga Milo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela