Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nya skor

Publicerad 2016-06-09 17:08:12 i Stella,

Idag var vi alla en snabbis på stan. Jag skulle till tandläkaren så då passade vi på att äta lunch på Mc Donalds och så hann vi även med ett besök på Intersport. Det besöket slutade med att jag och Stella gick därifrån med nya skor.

Väl hemma så kände vi att vi ville inviga skorna så vi tog på oss snabba kläder, Mikael sprang i förväg ut till Förlösa motionsspår och så mötte jag och barnen upp honom där med bilen. Sedan sprang Mikael och Stella en runda på 2,5 km och jag tog vagnen och gick rundan fast motsatt håll så vi möttes på vägen.
(Sorry honey för blundbild, så orutinerad och bara ta en bild, trodde den blev bra!)


 
Det var ganska jobbigt att bara gå, lite skillnad när det är kuperat mot min vanliga Lindsdalsrunda! Men det var inte bara jag som tyckte det var jobbigt..


Båda pojkarna somnade av utmattning efter ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela