Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Födelsedag och skolavslutning

Publicerad 2016-06-23 12:27:56 i Stella,

Och inte vilken födelsedag dom helst, utan min, firade vi med skolavslutning. Och inte vilken skolavslutning som helst utan Stellas! Efter avslutningen i kyrkan åkte vi hem och mötte upp mormor o morfar och så åkte vi alla, även farmor som kommit till Kalmar, till  Borgholm och åt lunch och glass. Efter en snabb shoppingrunda där Stella hittade en klänning och Matheo ett par shorts fick vi sedan bråttom hem för att se Sveriges första match i EM.

Alla på plats i den välfyllda kyrkan. 
Stella med fina fröken Gertrud.

i Borgholm gick vi en runda ner till hamnen innan vi hittade restaurangen jag tittat ut. Hade läst om Terassen som restaurangen hette i en blogg och tänkte att det kunde vara kul att prova. Den låg väldigt fint nere vi vattnet och det var hyfsat god mat, inte det godaste jag ätit men torsken som jag tog var bra.



En mycket bra födelsedag måste jag säga, och jag tycker inte det känns så mycket att jag blivit ett år äldre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela