Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Semesterbygge

Publicerad 2016-07-10 11:30:39 i Allmänt,

Jag har länge pratat om att jag vill ha trätrall på uteplatsen utanför vardagsrummet istället för stenplattor. Så förra fredagen kom morfar upp och vi började planera och inhandla det som behövdes. På lördagen och söndagen grävde och spikade Mikael och morfar upp stommen.

Eftersom Mikael var lite dålig på måndagen så var det jag som fick börja skruva trall på måndagsmorgonen, men när Mikael piggnat till efter lunch så kom han och han medhjälpare ut för att hjälpa till.

Vi är mycket nöjda med resultatet och hoppas att vi får många härliga sommardagar och kvällar som vi kan avnjuta på vår fina terass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela