Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Första dagen

Publicerad 2015-03-17 16:47:13 i Stella,

Förra onsdagen började vi med att hälsa på en timme på Matheos avdelning som en början på Matheos inskolning. I torsdags var Mikael med hela tiden från nio till två och i fredags gick han hem när det var dags för mat och sedan var han tillbaka vid ett igen för att sedan gå hem vid två. Igår var det min tur att vara med från nio till två men eftersom det gått så bra på fredagen så gick jag oxå hem innan maten och var sedan tillbaka vid ett, men då hade Matheo redan vaknat och var inne och lekte igen.
 
Idag var så dagen då det skulle lämnas klockan nio och inte hämtas förren två... och det hade gått jättebra. Han hade iochförsig bara smakat maten, men det beror kanske mer på maten än Matheo! och sedan hade han sovit en och en halv timme och var inne och lekte när jag kom. När han såg mig så blev han lite ledsen men fröken Kristin sa att det var första gången på hela dagen han varit lite ledsen, så det låter ju bra!
 
När vi kom hem var vi ute och lekte en stund i det fina vädret innan vi gick in för att äta smörgås.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela