Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nytt här hemma

Publicerad 2015-01-14 19:23:16 i Stella,

I mellandagarna så fick vi oss ett ryck och bestämde oss för att köpa det där vitrinskåpet jag tittat på ett tag. och sedan när vi ändå fixade till vardagsrummet så tog vi oss en titt på rean på EM för att se om vi inte hittade ett nytt soffbord. Det har ju varit tanken sedan vi flyttade in för, vad är det nu, sex år sedan att vi skulle byta ut det befintliga till ett i ek som matchar matbordet. Tur hade vi för ett precis sådant vi letat efter fanns på rean och då slog vi till med en gång.
Det dumma med Ikea är ju att möblerna kommer i patta paket och man måste alltså skruva ihop dem själv, nu hade jag tur för Mikael lovade fixa det och till sin hjälp hade han två små hjälpredor.
 
Om ni undrar över vedträna i soffan så kommer förklaringen här:
 
Nå, vad tycker ni? Jag tycker att det blev jättebra, och så skönt att få lite till förvaring i vitrinskåpet.
 
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2015-01-17 08:17:47

Väldigt snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela