Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Födelsedag

Publicerad 2015-01-06 21:03:40 i Stella,

Inte nog med att det varit jul, Stella Bella har ju fyllt år oxå! Tittade på bilder gamla bilder för ett tag sedan och snubblade över ett par som är tagna den 23:e december 2009, inte hade jag en aning om då att Stella skulle komma bara två dagar senare, hon var ju faktiskt beräknad till den 4:e januari och alla säger ju att man går över tiden med den första! Jag hade faktiskt inte något på känn förren tidigt på morgonen den 25:e när jag vaknade och kände att något var på gång!
 
 
Vår kloka, smarta, envisa och fina Stella firade vi först lite i Sibbhult med plättar till frukost och paketöppning. I Falkenberg blev det rosa marsipantårta som Stella beställt av farmor och ännu mer paket.
 
 
Till hösten är det dags för förskoleklass - hjälp vad tiden gått fort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela