Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Soligt å fint.

Publicerad 2015-04-10 10:18:10 i Stella,

Matheo fick ögoninflammation i påskhelgen och i tisdags så var han fortfarande inte bra så både han och Stella stannade hemma med mig. I onsdags var det Mikaels tur att stanna hemma, jag hämtade Stella klockan två efter jobbet och då ville hon att Neo och Maja skulle följa med hem och leka. Det blev fullt hus här på eftermiddagen med alla barn och både jag och Mikael hemma. 
Det var superfint väder och vi var ute hela eftermiddagen, Mikael passade på att tvätta bilen och åkte o bytte till sommardäck.Här hemma hade vi full underhållning då de håller på att gräva för fiber på gatan så var det grävmaskiner, traktorer med släp o grejer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela