Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Full fart

Publicerad 2014-09-09 15:23:38 i Stella,

Nu är det full fart hela dagarna! Efter vi lämnat Stella så brukar vi gå en runda, innan somnade Matheo oftast men det har han inte gjort nu senaste veckan. Väl hemma så är det lek och röj för att sedan förhoppningsvis sova en bra stund framåt elva istället, idag blev det en timme, igår sov han två...
Idag åkte Stellas gamla jacka fram, den hon hade våren då hon började förskolan, hoppas den håller till våren även för Matheo, det hade varit toppen. Annars är det arvegods från top till tå höll jag på att skriva, men det stämmer ju inte riktigt. Mössan är ju ny, de fick Matheo av Evlina och Emelie när han föddes.
 
Annars nytt är att det går en hel del porslinsaker här hemma nu. Senaste veckan har mitt fina ägg från Paradisverkstaden gått i kras samt en grön frukostassiett åkt i golvet, behöver jag skriva vem den skyldige är!?
Det gäller att hålla koll på den här busen.
Ena stunden leker han fint med sina leksaker och andra sekunden så är han nån helt annanstans.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela