Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Ettårskontroll

Publicerad 2014-09-03 22:24:53 i Stella,

Idag har vi varit på ettårskontroll på BVC, det var vägning och mätning, 9990 g tung och 79 cm lång var gossen idag. Det var även läkarundersökning plus två sprutor. Stackars Matheo, han undrade vad Kristin höll på med när hon stack honom andra gången. Men det gick över snabbt och efter besöket så åkte vi till Mc Donalds för att äta lite lunch och sedan åkte vi vidare mot Skälby för att träffa upp två dagiskompisar till Stella med deras mammor och småsyskon. Det har ju varit så fint väder idag oxå så det gäller att ta vara på de soliga dagarna, hux flux så är det på med overallen och snöslask!
 
Jag hade inte kameran med mig så inga fina solbilder idag men däremot har jag bilder på Matheo som leker för fullt med alla leksaker han fick på sitt kalas.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela