Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Snorigt värre

Publicerad 2014-05-02 14:02:13 i Stella,

Matheo har feber för första gången och är snorig som bara den. Stackaren vaknade igår vid elva när jag skulle gå och lägga mig och var jätteledsen. Det var så mycket snor att han inte kunde ha nappen och kan han inte ha nappen då får han lite svårt att somna. Men efter att ha suttit upprätt ett tag så släppte det värsta i näsan, tror jag, och han somnade igen.
 
Idag har han ätit och druckit som vanligt men han är fortfarande varm och man ser på ögonen att han inte är helt ok. Men han leker som vanligt så jag hoppas att det är något som snabbt går över så vi får sova ordentligt i natt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela