Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Vårnytt

Publicerad 2014-03-30 17:26:59 i Stella,

Det är inte bara Stella som har fått nya vårkläder, även Matheo och fått nya jackor, en vindfleece (som ni såg i förra inlägget) och en vanlig vårjacka. Fleecen fyndade jag i en facebookgrupp för 25 kronor och den andra köpte Mikael på H&M till matheo i fredags. De coola glasögonen som skyddar mot den jobbiga solen hittade jag på Lindex och den fina mössan har Matheo fått av farmor.
 
 
Och som ni ser så har vi även idag varit ute i den sköna solen, Stella har varit i affären med Vicor och farmor och köpt tuggumi och en Bingolott, sedan stannade de på lekplatsen. Jag, Mikael och Matheo hängde sedan med en sväng till lekplatsen så även Matheo har fått gunga lite idag. Jag och Stella har ju såklart även hoppat studsmatta en hel del även idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela