Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Solig lördag

Publicerad 2014-03-30 09:22:16 i Stella,

Igår lördag var det soligt och skönt och vi fick en massa saker gjorda. Jag var hos frisören klockan åtta och klippte mig (första gången sedan Matheo kom!) sedan när jag kom hem hade Mikael fixat släp och vi rensade ut förrådet och åkte och kastade det skräpet och överblivna brädor från staketbygget på tippen. 
 
Vi tog även fram studsmattan till Stella och hon hoppade och hoppade! Vi uttnyttjade verkligen det fina vädert till max, till lunch grillade vi korv och på kvällen grillade vi hamburgare.
 
Stella hälsar till morfar att han inte behöver komma hit och sätta upp studsmattan för farmor och Victor hjälpte pappa så nu kan hon studsa!
Och så gick vi en runda innan maten och då hittade vi vitsippor i skogen här bakom, så nu står det en bukett på köksbordet ch en på Stella lilla röda bord på hennes rum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela