Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Sibbhult och tvåårs kalas.

Publicerad 2014-03-18 16:04:11 i Stella,

I helgen har jag och barnen varit hemma hos mormor och morfar i Sibbhult. I fredags eftermiddag var jag och Matheo och hälsade på Martina och hennes två killar Axel och Erik i Broby. Stella var inte med då hon ville stanna hos mormor. På kvällen kom familjen Persson/Svensson oxå hem till Sibbhult och vi åt lite mat och barnen höll låda!
 
På lördagen var vi först nere och fikade hos gamlamormor sedan åkte vi in till Kristianstad för att köpa vårjacka och skor till Stella. Vi hittade inga skor men en fin jacka och fleece blev det. Även jag hittade lite vårnytt, bland annat ett par finfina och sköna byxor samt två snygga tröjor.
 
Matheo och gamlamormor
Matheo hjälper Sofia att torka bort det kräk som råkade komma på hennes klocka!
 
Hade inte den stora kameran med mig hem utan bilderna är från mobilen och därav kvaliteten... På söndagen var det som sagt dags för Sirirs tvåårskalas.
 
Siri fick massa fint i paket och Stella var lite nyfiken! Av oss fick Siri en lila fjäderboa samt ett litet smyckesset med armband, örhänge och klämma till håret och en liten väska att ha detta i. 
Veronica hade bakat en anktårta till Siri som är galen i ankor just nu, den var jättefin och jättegod och jättehög!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela