Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

En stilstudie i golvpolering

Publicerad 2014-03-11 18:09:09 i Stella,

Om man lägger Matheo på golvet kan man få det både tvättat och polerat! Han har ju börjat snurra efter grejjer, alltså inte så mycket från mage till rygg eller tvärtom utan typ runt sin egna axel eller vad det heter! Han vill så gärna komma frammåt och ligger och flaxar med benen i luften. Och med den salivproduktion han har så blir golvet som sagt även tvättat...
-Jag kan flyga, eller var det krypa jag skulle?!
- Inget intressant i köket,
- Då snurrar jag vidare
- Nämen hallå, är du fortfarande här?!
 
Stella tog det lugnt i soffan med sin målarbok medan brorsan hade fullt up med golvpoleringen.
 
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2014-03-11 21:01:30

Åh så fin han är lill-Wille ❤️ De där kläderna köpte jag som allra första kund på sagopalatset när dom öppnade! 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela