Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Mallorca del 2

Publicerad 2014-06-16 19:21:08 i Stella,

Vi hade verkligen tur med vädret, eller var det så att de som hade varit där veckan innan hade otur. För enligt personalen jag pratade med på Lollo och Bernie after Beachen så hade det regnat i stort sett varje dag veckan innan...
Jag och Matheo på balkongen under våra "förfester" vi hade där innan det var dags för att gå ut och äta mat!
Lilleman i sin fina skjorta han fått av farmor.
Och en annan fin semesteroutfit på lilleman!
Skulle bara haft sin Hello Kittybaddräckt så hade det varit en fullträff.
I början av veckan krävdes det som ni såg i förra inlägget både badring och ärmpuffar men i slutet så var det badringen som gällde och hopp från poolkanten!
 
Vi hyrde även en sån där stor fyrhjuling till cyckel som jag och Stella och morfar cyklade på en förmiddag. Bilderna är lite missvisande för när Mikael tog över så hade vi bara en kvart kvar så han och Matheo hängde vara med en liten stund.
 
Ja det var verkligen en härlig vecka och jag tror att Mikael är såld på en ny solsemesterresa nästa år, han har ju redan börjat titta och jag vet inte om han var allvarlig (han är ju sällan det!) men han frågade häromdan om vi inte skulle ta en vecka till i september!
Och så tackar vi resesällskapet för all hjälp med de små och hoppas att ni inte blev avskräckta om det nu blir en ny resa nästa år!
Åh vad jag bara vill vifta bort håret från pannan på denna bild! Men men, här har ni oss hela familjen Konradsson/Persson!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-17 12:28:49

Vi följet gärna med nästa år. Inget besvär alls. Vi hade det jättebra. Tack själva för vi fick följa med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela