Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Födelsedagsfirande

Publicerad 2014-06-21 21:00:09 i Stella,

I tisdags fyllde jag år, hela 34 år trott eller ej! Det firade vi med lunch och glass och en runda på stan i Borgholm.
Jag fick så mycket fint. Av Mikael och barnen fick jag den svarta klänning jag har på mig på bilden ovan, en kofta/jacka, en tröja och två behåar. Sedan hade jag i förväg fått present av Sofia ch Sebastian, superfina öronhänge och ett par Converse. Av mamma och pappa fick jag pengar så att jag kan köpa mig ett par nya "ut och gå skor" och så har jag redan köpt lite kläder på Gina Tricot som jag hade med mig till Mallorca. Från Mikaels mormor Stina i Falkenberg fick jag presentkort på Blomsterlandet som jag redan använt för det var precis vad jag behövde innan Midsommar - göra fint i blmkrukorna på terassen!
Stella var mitt smakråd på Blomsterlandet så det blev rosa/lila med inslag av vitt i krukorna och det blev jag väldigt nöjd med. Den fina vindsnurran köpte Stella i Borgholm och den passade ju bra i krukan tyckte vi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela