Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Onsdag

Publicerad 2014-08-13 18:15:56 i Stella,

Idag är det är det onsdag och imorgon är det dags för mig att jobba igen. Jag hoppas att de äntligen letat fram min låda med mina saker som någon vänlig själ packade ner förra året när jag blev sjukskriven, förra veckan så hade de inte hittat den men nu håller jag alla tummar och tår på att den hittats.
 
Vi har hunnit med en hel del idag med, som vanligt. Vi mötte upp Mikael på stan för lite lunch. Vi gick till Tacovagnen som står på stortorget, fyra fräscha tacos för 60 kronor var inte så pjåkigt, fick inte med dem på bild dock men ni får ta mitt ord på att det var gott och testa själva vid tillfälle!
 
Sedan gick jag och Stella en sväng på stan för Matheo somnade i vagnen så han behövde få åka en extra sväng. När vi väl kommit hem till Lindsdal igen så tog vi cyklarna till affären och handlade lite. Vi tog även och delade på en mjukglass i solen efter att vi handlat färdigt - supergott. Väl hemma så lekte barnen ute en stund och jag fixade lite i trädgården.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela