Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Falkenberg

Publicerad 2014-08-04 13:54:30 i Stella,

Vi stannade ju som sagt till i Falkenberg på väg hem från Grundsund och eftersom det var så fint väder gick vi på måndagskvällen ner till stranden för ett kvällsdopp. Jag tog på Matheo pyjamas och gjorde välling som han kunde dricka i vagnen med hopp om att han skulle somna, men den lätta gick han inte på utan han satt i vagnen och tittade långt efter Stella som var med Mathilda och farmor ute i vattnet och tog sig ett dopp.
 
På tisdagen stannade vi kvar och gick ner en stund på stranden även då, eller iallafall jag och barnen. Mikael åkte och hälsade på en kompis så jag hade inte kameran med mig. Men Matheo tyckte det var superhärligt att kunna krypa omkring vid stranden, det är ju så långgrunt så han kunde krypa i vattnet och sätta sig och gräva med händerna och sedan krypa en bit till. Stella hon badade för fullt hon med med både Mathilda och farmor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela