Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Duran och Mollan

Publicerad 2014-08-04 16:26:56 i Stella,

Nu är sommaren slut. Eller det kanske den inte är men det känns så för i morse gick Mikael till jobbet efter nio veckors ledighet och på torsdag är det jag som går till jobbet efter ehhh vad är det typ ett års ledighet... Om bara vädret kunde vara med på noterna och ge mig lite höstkänsla så hade det vart skönt. Igår var det över 30 grader varmt mitt på dagen och när vi skulle gå coh lägga oss så var det kanske några futtiga grader svalare. 
 
Idag har Stella haft sin kompis Maja här hela dagen och jag kom då på att jag inte lagt upp bilderna från när de var och kollade på Duran och Mollans allsångsshow på slottet. Den typ enda dagen nu i juli då det inte varit sol och varmt lyckades vi ju såklart pricka in!
 
I år var vi i god tid så tjejerna fick plats längst fram. Jag och Majas pappa vi satte oss längst bak och flyttade till och med in en bänk under ljudkillens tält så vi slapp lite av regnet, men det var svårt att komma från det helt efter som det blåste samtidigt så det var som att regnet kom från alla möjliga håll. Men men, det är fjärde gången vi kollar på Duran och Mollan på slottet och det är första gången som det är dåligt väder - man kan ju inte ha vädret på sin sida alla gånger!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela