Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Påskshopping

Publicerad 2014-04-16 16:08:27 i Stella,

Japp snart är det Påsk och Påsklov! Idag har Stella varit hos Neo och lekt och jag och Matheo gick en lång promenad i det fina vädret, eller närmare bestämt 5,8 km enligt den nya app som jag laddat hem till min telefon som håller koll på hur man rör sig under dagen utan att man behöver sätta igång appen eller stänga av, himla bra tycker jag.
 
Så här fint har vi pimpat krukan utanför dörren.
och körsbärsträdet (eller vad det nu är för något) slår ut sina vita blommor när som helst nu.
 
 
Iallafall, efter att jag hämtat Stella efter lunch så gick vi hem och hoppade lite studsmatta och sedan efter det tog vi en tur till modehuset. Stella hade fått ett presentkort från Farmor på Lindex och igår kom det påskpengar på posten från mormor och morfar och så behövde Stella nya gummistövlar då hon växt ur de gamla.
 
Stella hittade en jättefin klänning på Lindex som hon köpte för presentkortet samt påskpengarna. Sedan hittade jag ett UV-set till Matheo på H&M som var helt överkompligt i pris med tanke på att jag inte tror att vi kommer att använda det så flitigt nu när han är så liten... men man vet aldrig, han kanske är motsatsen till sin syster och kommer kanske bara vilja bo i poolen nu när vi ska iväg eller havet här hemma i sommar.
 
Vi hittade även ett par gummistövlar till Stella och så hittade hon ett par gympadojjor till reapris som hon gärna ville ha, i den affären vi var i så var det "köp två och få det billigaste paret till halva priset" så därför fick vi ett par gympadojjor och ett par gummistövlar för 149 kronor! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2014-04-16 16:25:23

Jättefin klänning. Den blir super när vi åker på semester.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela