Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Snorigt

Publicerad 2013-10-08 17:10:14 i Stella,

Det är lite snorigt för tillfälligt. Matheo nyser och nyser och snorar. Vi andra är inte så snoriga, kanske Stella lite men mest Matheo. Han sover dock fortfarande ok, framförallt på förmidagarna när vi lämnat Stella på förskolan, då kan han sova från strax innan nio när vi går fram till som idag dag halv ett!
 
Så jag har hunnit med ett och annat idag. Fyndat två pyjamasar för 80 kronor på fb och betalat dessa, kollat tråkig förmidagstv (efter tio...), städat toaletten här nere och organiserat om bland tofsar, klämmor, örhänge och annat smått som gömmer sig i lådorna där. Varit och handlat, duschat och sminkat mig (bara en sån sak!) och så har jag ätit upp resterna från gårdagens fruktsallad!
 
När jag kollar igenom de kort som jag tagit på Matheo de senaste dygnen så är de från när han ligger i vagnen och sover eller då han just vaknat... och så ser jag att han har haft mycket Newbiekläder på sig. Jag gillar verkligen kläderna från Newbie... men det tråkiga är ju att det finns sååå mycket mer kläder för tjejerna än för killarna, fast som ni ser nedan så finns det en del till pojkarna oxå! 
 
Newbiebodyn som vi fått ärva av lillkusin Otto, den passar väldigt bra till de Newbiwbyxorna jag själv köpte!
 
Vi gillar även de fina Newbiebodysarna i vitt och turkost som vi fått av Wille, Mila, Terese och Thomas. Och så gillar vi såklart vår fina overall som jag skickade Mikael att köpa några veckor innan Matheo kom.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela