Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nygammalt

Publicerad 2013-10-03 12:26:43 i Stella,

Har börjat köpa mer och mer begagnade kläder till barnen. Mest är det väl till Matheo då kläderna inte hinner slitas ut när de är så små, men hittar mer och mer till Stella oxå.  Har bland annat fyndat en rosa skaljacka och en superfin velourklänning från Polarn och pyret till Stella och en jättefin kofta från Pome de luxe, som jag hade ögonen på när jag var på försäljningspartyt men för snål för att köpa då vilket lönade sig nu då jag nu fick den för mindre än halva priset men ändå i nästan nyskick!
 
Nedan har Matheo på sig en body som han fått ärva av kusinen Otto redan vuxit ur den och så fina byxor från butiken Underbara barn här i Lindsdal där man kan hitta fina begagnade barnkläder. Till Matheo kan man för övrigt göra värsta fynden. Har köpt två fina overaller till honom från olika grupper som jag är med på facebook, båda overallallerna ser nya ut och tillsammans för båda har jag inte gett mer än 200 kronor... 
 
 
 
 
Sedan kan man ju sälja med i de olika grupperna, och nu när jag inser att vi kanske inte kommer att få användning av alla rosa klänningar som jag sparat efter Stella så ska jag nog se till att rensa lite i de där lådorna oxå! Har redan börjat med lite ytterkläder och skor, men det var inte riktigt rykande åtgång på skorna, endast ett par av fem blev sålda däremot blev den rosa vinterjackan såld snabbt som ögat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2013-10-10 19:19:05

Ni får säj va ni vill,men Matheo är lik sin farfar........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela