Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Onsdag

Publicerad 2013-11-13 15:28:26 i Stella,

Idag har vi tagit det lugnt, stella och jag kom väl inte ur pyjamasen förren vid elvasnåret... men Matheo han var ombytt och redo för dagen redan vid halv nio.
 
Ombytt i de fina kläderna som han fick av familerna Lindh, Axelsson och Magnusson!
 
 
Men jag och Stella har ändå hunnit med en del, vi har varit i affären och köpt tvättmedel. Det tvättas ju en del... nämner inga namn på den som är skyldig till det mesta av tvättandet. Och så har vi bakat Chokladbollar!
 
 
 
 
 
Sådär, nu ska jag och Stella dammsuga däruppe och torka av golvet, om vi hinner innan Matheo vaknar förstås!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela