Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Semestern, del 1

Publicerad 2013-07-28 17:58:24 i Stella,

Så börjar semester lida mot sitt slut, en vecka kvar för mig och Mikael och Stella hon har två kvar.
 
Vi började ju med en vecka på resande fot då vi hälsade på Sofa och Calle i Grudsund, var med Victor och farmor på Liseberg, hälsade på i Falkenberg och även i Sibbhult!
 
Jag börjar med lite bilder från Grundsund så fyller jag på sedan efter hand, för det finns ju en del bilder...
 
 
Vi kom upp till Grundsund på söndagseftermiddagen och Stella var väldigt sugen på at ta sig ett dopp... jag och MIkael trodde ju aldrig att hon skulle doppa mer än lilltån eftersom hon brukar vara en badkruka av stora mått...
 
Men tji fick vi, den enda som inte badade var ju jag.....
 
 
På kvällen gick vi ut på den nya bryggan och det blåste lite så därav mössa och fleece på Stella!
 
På lördagen åkte vi in till Lysekil för lite shopping och lunch.
 
På eftermidagen så följde Stella med Calle och Sofia för att plocka lite snäckor med jag kunde vila, - läs sova, i hängmattan och Mikael kunde sitta framför datorn en stund i lugn och ro.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela